سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در بابل

۱۵۳۵ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در بخش شهری امور آبفا بابل انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جعفر نیا مدیر امور آبفا بابل گفت: ۱۵۳۵ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در بخش شهری امور آبفا بابل در سه ماهه اول امسال انجام شد.

او افزود: در بخش شبکه و انشعابات نصب ۱ ۸۱فقره انشعاب جدید آب آشامیدنی،۴۶ فقره تبدیل انشعاب، ۴۲۴ فقره تعویض کنتور، ۳۰مورد تعمیرات شبکه همچنین ۶۳۰مورد تعمیرات انشعاب،۴مورد مرئی سازی شیر خط، ۶۷مورد قطع و وصل انشعاب و ۲۶۰ مورد بازدید‌های فنی انجامدر این مدت شد.

جعفر نیا گفت:۱۰ مورد تعویض پمپ،۷مورد تعویض الکترو موتور، دو مورد نصب شیر فلکه و سه راهی و ۶۱۰ متر اصلاح و توسعه شبکه در حوزه روستایی نیز در این مدت انجام شد.

مدیر امور آبفا بابل با اشاره به بازسازی و بهره برداری از تصفیه خانه کِشتِله از بخش گتاب این شهرستان، افزود: یک کیلومتر لوله گذاری و توسعه شبکه فاضلاب همچنین ۶۵ فقره آزمایش فاضلاب و۵۵کیلومتر شستشوی شبکه فاضلاب نیز اجراء شد.

مهندس جعفرنیاگفت: اقدامات مهمی در بخش کنترل کیفی (آزمایشگاه) نیز نظیر آزمایش Hpc از شبکه توزیع و مخازن، آزمون باکتریولوژی از منابع مخازن و شبکه توزیع، آزمون شیمیایی از منابع و ورودی و خروجی فاز۱و۲تصفیه خانه طلوت و نیزکنترل کارایی فیلتر‌های حذف آهن با تست آهن فیلتر‌ها در ورودی وخروجی به همراه تست سموم و بازدید از محل‌های مورد شکایت در شبکه و در نهایت ۴۲۲۰۳ مورد کلر سنجی (شهری –روستایی) و ۱۸۱۶مورد آزمایش شیمیایی و میکروبی نیز انجام شد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.