تصفیه خانه شهر‌های گروه الف بزودی آماده بهره برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای مازندران اعلام کرد در بازدید رازجویان معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری مازندران از تصفیه خانه شهر‌های گروه الف، نیاز‌های پایانی تصفیه خانه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا هفته‌های آتی پس از رفع مشکلات، فاز اول تصفیه خانه وارد مدار شود.

یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران در حاشیه این بازدید ضمن ارائه اقدامات انجام شده، گفت: فاز اول تصفیه خانه شهر‌های گروه به ظرفیت ۱۰۰۰ لیتر برثانیه آماده بهره برداری است که با افتتاح این تصفیه خانه می‌توانیم آب آشامیدنی شهر بابل را از سد آیت الله صالحی مازندرانی فراهم کنیم.

او افزود:برای آبرسانی به شهر‌های بابل، بابلسر و فریدونکنار حدود هفتاد کیلومتر لوله گذاری انجام شده که ضمن تکمیل لوله گذاری شهر بابل تا ورودی شهر بابلسر امکان آبرسانی فراهم شده و با انجام ۵۰۰ متر لوله گذاری می‌توانیم آب شرب شهر بابلسر را نیز تامین کنیم.

یخکشی گفت: در مواقع سیلابی تصفیه خانه اضطراری بدلیل کدورت بالای آب، از مدار خارج می‌شد و آبرسانی به شهر بابل و بابلسر را با مشکل مواجه می‌کرد که با افتتاح این تصفیه خانه مشکل فوق حل خواهد شد و آب پایدار و پاک به منازل می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران افزود:برای انتقال آب به شهر فریدونکنار نیز پیمانکار مشخص شده که با جذب اعتبارات بیشتر، آبرسانی به این شهر را نیز به پایان خواهیم رساند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.