سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میلیون‌ها آمریکایی در معرض اخراج از خانه هایشان قرار دارند

با پایان طرح حفاظت‌های فدرال در آمریکا، میلیون‌ها شهروند این کشور در معرض اخراج از خانه هایشان قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی سی بی اس در مطلبی اعلام کرد مهلت قانونی تعیین شده برای تعلیق بیرون انداختن شهروندان آمریکایی از خانه هایشان قرار است در پایان این ماه (ژوئیه) منقضی شود و این می‌تواند سبب آوارگی میلیون‌ها آمریکایی تا پایان این ماه شود.

بر اساس این گزارش، ظرف روزهای آینده میلیون‌ها آمریکایی ممکن است در معرض اخراج از خانه هایشان قرار بگیرند، زیرا طرح حفاظت‌های فدرال که طی دوران شیوع این همه گیری ایجاد شده بود قرار است به پایان برسد.

حدود شش میلیون و ۷۰۰ هزار خانوار اوایل این ماه نتوانستند اجاره خانه‌های خود را پرداخت کنند. حدود نیمی از این افراد نگرانند که ظرف دو ماه آینده ممکن است از خانه هایشان بیرون رانده شوند.

کنگره آمریکا بیش از ۴۶ میلیارد دلار برای کمک به مردم که تحت تأثیر این همه گیری قرار گرفته اند، اختصاص داده است تا بتوانند اجاره بهایشان را پرداخت کنند.

با تشدید بحران اخراج افراد از خانه هایشان، اعتراضاتی در سراسر آمریکا برگزار شد، زیرا ۱۵ میلیون نفر در شرایط مشابه قرار دارند. آن‌ها ممکن است خانه هایشان را از دست بدهند. آن‌ها منتظر دریافت کمک‌های فدرال هستند.

دیان ینتل عضو ائتلاف خانوار‌های کم درآمد گفت: "خبر بد این است که این پول به کندی پرداخت می‌شود. "
ینتل گفت: "این پول به برخی مکان‌ها اصلا تعلق نمی‌گیرد و در اختیار همه مستاجران نیازمند قرار نخواهد گرفت. "

حدود نیمی از ایالت‌ها در سراسر آمریکا کمتر از پنج درصد از کمک‌های فدرال را دریافت می‌کنند.
تا ماه ژوئن، فلوریدا، کارولینا و نیویورک کمتر از یک درصد از این کمک‌ها را دریافت کردند. اما این پول اخیرا سریعا ارائه شده است.

والی آدیمو، معاون وزیر خزانه داری آمریکا اذعان کرد وجود برخی قوانین - همانند قانونی که تنها به مالکان خانه‌ها اجازه می‌دهد درخواست دریافت کمک دهند - سبب کندی روند توزیع کمک شده است.

آدیمو گفت: "در حال تجدید نظر در این قانون هستیم تا اطمینان حاصل کنیم مستأجران و افراد خودشان بتوانند برای دریافت این پول درخواست دهند. علاوه بر این، ما فرایند ارائه درخواست را تسهیل کرده ایم و سبب ارائه فرصت‌هایی به جوامع محلی و ایالت‌ها برای همکاری شده ایم تا اطمینان پیدا کنیم آن‌ها می‌توانند این پول را دریافت کنند. "

جان بوریاک، عضو اتحادیه مسکن در هوستون در سخنانی گفت: "فکر نمی‌کنم بتوانیم شاهد ارائه راهکار‌های بزرگی برای جلوگیری از موج اخراج افراد باشیم. فکر می‌کنم این کار هزینه زیادی دارد. "

زمان برای میلیون‌ها شهروند آمریکایی که تلاش می‌کنند سقفی بالای سر خود داشته باشند از دست می‌رود.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.