سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر اداره توزیع برق بویین زهرا:

۱۸ طرح نوسازی شبکه برق در بویین زهرا اجرا می‌شود

مدیر اداره توزیع برق شهرستان بویین زهرا گفت: برای کاهش افت شبکه ۱۸ طرح نوسازی شبکه با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رامین جباری فرد مدیر اداره توزیع برق شهرستان بویین زهرا در خصوص نوسازی شبکه فرسوده برق در این شهرستان گفت: در این شهرستان ۵۶ هزار و ۵۰۰ مشترک داریم که ۵۲ درصد آن تعرفه کشاورزی است و مابقی صنعت، خانگی و خدمات محسوب می‌شود.

جباری فرد تصریح کرد: تعداد مشترکان صنعتی شهرستان بویین زهرا ۵۲۰ مشترک است و در پیک تابستان امسال با همکاری صنایع و سایر شهروندان وضعیت مصرف را مدیریت کردیم تا خاموشی‌های بیشتری اعمال نشود و در سایر موارد هم بر اساس جدول زمان بندی شده پیش رفتیم.

مدیر اداره توزیع نیروی برق شهرستان بویین زهرا یادآورشد: در این منطقه ۱۱۸ روستا و ۵ شهر با جمعیتی بالغ بر ۱۲۵ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت است و ما نیز مانند سایر مناطق کشور به دلیل مصرف بی رویه و کمبود تولید با چالش تامین انرژی مواجه بودیم که با اعمال خاموشی زمان بندی شده وضعیت مدیریت شده است.

وی اضافه کرد: معمولا همه ساله نوسازی و اصلاحات شبکه فرسوده برق در مناطق شهری و روستایی صورت می‌گیرد که حدود ۴ میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش بینی شده است.

جباری فرد گفت: طول شبکه برق فشار متوسط در شهرستان بویین زهرا حدود هزار و ۹۰۰ کیلومتر است که یک سوم مجموعه شبکه استان را تشکیل می‌دهد.

وی اظهارداشت: طرح جایگزینی سیستم خود نگهدار با سیستم فرسوده شبکه از کار‌های مهمی است که در دستور کار قرار دارد که تلاش می‌کنیم در نیمه اول امسال آن را عملیاتی کنیم.

جباری فرد تصریح کرد: در حال حاضر ۱۸ طرح نوسازی شبکه تعریف شده که بیش از ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد و تلاش می‌کنیم آن را در شهر‌ها و روستا‌ها اجرا کنیم.

وی گفت: با اجرای طرح نوسازی شبکه ضمن شناسایی انشعابات غیر مجاز و کاهش تلفات و افت شبکه، از خاموشی‌های غیر منتظره نیز جلوگیری می‌شود.

مدیر اداره توزیع برق شهرستان بویین زهرا یادآورشد: در حال حاضر میزان مطالبات شرکت از مشترکان خانگی و دولتی باغ بر ۱۳.۵ میلیارد تومان است که در صورت پرداخت آن اجرای طرح‌های نوسازی شتاب می‌گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.