سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۸ مرداد؛

ارتقای همکاری‌های اقتصادی و تجاری هدف رئیس مجلس از سفر به سوریه/ تصویری از بانوان المپیکی در صفحه صالحی امیری

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی که به سوریه سفر کرده با انتشار تصویری از دیدار با بشار اسد رئیس جمهور این کشور درباره اهداف این سفر نوشت:

" محور اصلی سفر من به سوریه ارتقای همکاری‌های اقتصادی و تجاری با تاکید بر تقویت بخش خصوصی است؛ در این دوره و پس از پیروزی نظامی و امنیتی بر دشمن باید حوزه اقتصاد و تجارت و ارتقای روابط تجاری نقطه تمرکز دو کشور باشد و به مردم نشان دهیم که همانطور که در جنگ نظامی پیروز شدیم در جنگ اقتصادی نیز می‌توانیم پیروز شویم. ⁣

باید کمک کنیم تا حوزه تجارت دوجانبه در بخش‌های مختلف صنعتی و اقتصادی با تمرکز بر بخش خصوصی ۲ کشور تقویت شود و اگر این فرصت را از دست بدهیم شرایط برای دو کشور سخت خواهد شد. ⁣"

رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک تصویری از سه بانوی المپیکی که امروز به میادین رفتند را در حسابش منتشر کرد:

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو با انتشار تصویری از دریافت واکسن کرونا به همراه اصحاب رسانه خبر داد:

" با افتخار همراه جمعی از همراهان همیشگی نظام سلامت در همه فراز و فرود‌های ماه‌های اخیر یعنی اصحاب رسانه سلامت بالاخره دیروز واکسن زدیم."

سید جمال هادیان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات تصویری را از یک کودک خوشحال خوزستانی در استوری صفحه مجازی اش منتشر کرد:

سید محمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی بخشی از اوصاف امام عصر (عج) در خطبه غدیر را در توئیتی نوشت:

" برخی از اوصاف امام زمان در خطبه غدیر:
از نسل پیامبر، غالب بر ادیان، منتقم از ظالمان، ناصر دین، عدالت ورز، وارث علوم، رشید و استوار، موعود، آخرین حجت، نور و حق مطلق، ولی خدا، حاکم الهی، امین خدا، فاتح و هادم، غالب بر مشرکان و هادی آنان، طالب خون اولیاء، محکم کننده آیات خدا..."

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.