بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۳ مرداد؛

تسلیت چهره های سیاسی کشور به مناسبت درگذشت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی / توئیت عابدینی درباره قهرمان ایرانی المپیک

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمود واعظی، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری:

" انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت دوست گرانمایه و از همکاران بسیار پرتلاش و خدوم دولت تدبیر و امید، جناب آقای علیرضا تابش، بسیار تلخ و تاثر برانگیز بود. ایشان در طول حیات خود منشأ آثار خیر بسیاری بود و پس سال‌ها کوشش در راه اعتلای میهن اسلامی و خدمت صادقانه به مردم، در اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داد. کارنامه پربار مرحوم تابش در مسئولیت‌های مختلف، خصوصا ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، همواره در یاد‌ها خواهد ماند و در پیشگاه خداوند متعال ماجور خواهد بود. اینجانب این واقعه ناگوار را به خانواده، نزدیکان و بازماندگان آن مرحوم، تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه حضرت باری تعالی برای آن مرحوم رحمت و آمرزش و برای بازماندگان ایشان صبر و تسلی خاطر مسئلت می‌کنم."

.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه:

.

سید محمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

" علیرضا تابش از چهره‌های خدوم و پرتلاش قربانی کرونا شد. در مسئولیت‌های گوناگون از جمله استانداری و ۱۶ سال ریاست بنیاد مسکن همواره یاور محرومان و آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه بود.
ضمن عرض تسلیت درگذشت این خادم دلسوز، امید است که خدمات ارزنده‌اش باقیات صالحات برایش محسوب شود."

.

عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان:

" جناب علیرضا تابش ساکت و پر تلاش بود با تلاش‌های او در مقطعی آهنگ مهاجرت روستائیان به شهر‌ها کند شد. تلاش‌های زیادی برای ارائه تسهیلات مسکن به روستا‌ها کرد و چهره خشتی-گلی بسیاری از روستا‌ها در زمان ایشان در بنیاد مسکن با مصالح ساختمانی مدرن تغییر یافت
رحمت و رضوان الهی بر او باد"

.

عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان با انتشار تصویری درگذشت مسعود اخوان فرد استاد حقوق بین الملل را تسلیت گفت:

" انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت استاد متعهد و متخصص حقوق بین‌الملل مرحوم آقای دکتر مسعود اخوان‌ فرد موجب تاثر و تالم گردید.

اقدامات علمی، منش اخلاقی، و سوابق ارزشمند اجرایی و انقلابی ایشان نام ماندگاری از این استاد بزرگوار در میان جامعه علمی و حقوقی به جا گذاشته است.

آن مرحوم در هیچ موقعیتی دفاع عالمانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حقوق ملت ایران را رها نکرد و حقوق‌دانی زمان شناس و با مسئولیت بود.

اینجانب از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان او صبر و اجر جزیل را مسالت مینمایم."

.

حسن عابدینی، تحلیلگر و کارشناس مسائل بین الملل توئیتی را درباره افتخار آفرینی جواد فروغی اولین مدال آور کاروان المپیک کشور منتشر کرد:

" قهرمان تیراندازی جهان مدافع حرم در شام پرستار حوزه سلامت در ام القری و سجده کننده بر چفیه در سرزمین آفتاب تابان .... هر یک از این ها یک نماد است. "

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
خدا بیامرزدشون.
آخرین اخبار