سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات مراقبتی به بیش از سه هزار بیمار کرونایی در منزل 

مدیر کلینیک‌های ویژه تخصصی و فوق تخصصی استان قزوین گفت: تیم‌های مرکز مراقبت بالینی در منزل از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۳۰۰ بیمار مبتلا به کرونا را سرپایی درمان و از آن‌ها مراقبت کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، فریدون شعبانی مدیر کلینیک‌های ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی قزوین افزود: از اول امسال تا کنون سه هزار و ۳۰۰ نفر از مبتلایان به بیماری کرونا پس از تماس تلفنی با مرکز مراقبت بالینی و راهنمائی کارشناسان مربوطه توسط تیم‌های درمانی این مرکز مورد معاینه، درمان سرپائی و مراقبت با دارو و سرم تراپی قرار گرفتند.

شعبانی افزود: در همین مدت به ۲۵ هزار نفر دیگر از بیماران کرونائی و تماس گیرتدگان نیز مشاوره تلفنی در باره روند مراقبتی و درمانی ارائه شده است.

او افزود:  شماره تلفن ۱۱۵ مرکز فوریت‌های پزشکی با انتخاب کد ۱ و متصل شدن به مرکز مراقبت بالینی در منزل از بیماران کووید -۱۹ همه روز در ایام تعطیل و غیرتعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب آماده راهنمائی، پاسخ گوئی و ارائه خدمات به مردم عزیز در قزوین است.
انتهای پیام/.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
پیری
۱۵:۰۱ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
با سلام و تشکر از مجموعه کارکنان و پزشکان کلینیک ویژه فوق تخصصی محمدزاده، مخصوصا مدیریت محترم جناب شعبانی و مسولین محترم دانشگاه علوم پزشکی بخاطر ارائه خدمات خیلی خوب درمانی و مراقبتی به همشهریان