سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرمگاه: بازیکنان زیادی در اختیار نداریم، اما امیدواریم بازی خوبی را نمایش دهیم

مربی آلومینیوم اراک درباره بازی فردای این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خرمگاه، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم که بازی خوبی شود و بتوانیم نتیجه خوبی از این بازی کسب کنیم. ما در این مسابقه ۸ بازیکن خود را در اختیار نداریم، بازیکنانی که در تیم ما تاثیرگذار بودند، اما اکنون نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

او ادامه داد: ۸ بازیکن نداریم، اما جوانان خیلی خوبی داریم. بازیکنانی که می‌توانند جای خالی غایبان را پر کنند. امیدوارم که بازیکنان جایگزین بهترین بازی‌ خود را انجام بدهند و شرایطی را رقم بزنند که امید به خدا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و با برد بتوانیم لیگ را به پایان ببریم؛ متاسفانه در ۴-۵ بازی گذشته مشکلات زیادی که سر منشأ آن داوری بود، تیم ما را به هم ریخت. ما شرایط خیلی خوبی داشتیم که می‌توانستیم در لیگ وضعیت خوبی داشته باشیم، اما متاسفانه کاری با ما کردند که تیممان از لحاظ روحی و روانی به هم ریخت و نتوانستیم به آن شرایطی که لیاقتش را داشتیم برسیم.

محمد خرمگاه ادامه داد: ناشکر نیستیم. ما اولین سالی است که در لیگ برتر حضور داریم و شرایطمان، شرایطی است که باید تثبیت شده باشد و امیدوارم که برای سال آینده یک نتیجه خیلی خوب و شرایطی رقم بخورد که لیاقت استان مرکزی و مردم خوب اراک باشد.

مربی آلومینیوم درباره حضور بازیکنان جوان در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: اگر نمی‌خواستیم هم الان مجبور هستیم؛  چرا که به هر حال بازیکنانی که کمتر بازی کرده یا بازی نکرده‌اند، می‌خواهند خودشان را نشان بدهند که می‌توانند در آینده به ما کمک کنند. امیدوارم فردا روزی باشد که این بازیکنانمان بتوانند قشنگی‌های فوتبال را نشان بدهند و نتیجه‌ای کسب کنند که در شان نام فوتبال اراک باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.