سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان گفت: طبیعتا بازی بسیار سختی در پیش داریم. چون سپاهان در کورس قهرمانی است بازی حساسی داریم و امیدوارم فوتبال خوبی از دو تیم ببینیم.

او در خصوص اینکه ممکن است استقلال در بازی فردا با نفرات اصلی بازی نکند، گفت: وقتی پرسپولیس و سپاهان تا هفته آخر در کورس هستند قطعا مدیران این ۲ باشگاه خیلی زحمت کشیده اند. من به بازیکنانم گفتم که قهرمانی ارزش ندارد که شرافت خود را زیر سوال ببریم. فردا قطعا با تمام توان بازی می‌کنیم و پیشاپیش به قهرمان لیگ تبریک می‌گوییم و امیدوارم که یک فوتبال زیبا از استقلال - سپاهان و پرسپولیس - پیکان ببینیم.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: سمیعی و ساکت برای تیم‌های خود زحمات زیادی کشیده اند، کادر فنی و بازیکنان این دو تیم خیلی تلاش کردند تا به این جا برسند. تاکید می‌کنم فوتبال و قهرمانی ارزش ندارد که شرافت خود را زیر سوال ببریم. فردا هم با تمام قدرت به میدان خواهیم رفت.

مجیدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه فردا با هر نتیجه‌ای ممکن است هواداران تیم‌های فوتبال مواضعی نسبت به عملکرد تیم استقلال بگیرند، گفت: عرض کردم که قهرمانی هر چند اگر قرار باشد به تیم رقیب برسد ارزش ندارد که شرافت خود را زیر سوال ببریم. به بازیکنان تیمم این موضوع را منتقل کرده ام. مطمئنا فردا یک فوتبال خوب و شرافتمندانه بازی خواهیم کرد.

جوانان خوبی مثل خاقانی، خادم‌پور و کریم‌زاده داریم که از باشگاه خواسته ام برای فصل بعد حفظ شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص غایبان این تیم گفت: احمد موسوی را در اختیار نداریم، بابک مرادی هم در بازی فردا به دلیل محرومیت و البته مصدومیت حضور نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار