سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی رئیس جدید دفتر نظارت شورای نگهبان در اسدآباد

رئیس جدید دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان اسدآباد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با حضور رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان همدان، از زحمات علیرضا قیصری بهمند رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان اسدآباد تقدیر و حسنعلی زمانی‌هنرمند به‌عنوان مسئول جدید این دفتر انتخاب و معرفی شد.

علیرضا قیصری‌بهمند در این مراسم با اشاره به ۲۲ سال خدمتگذاری خود در دفتر نظارت اسدآباد، گفت: دوران خدمتم در دفتر این نهاد را افتخار بزرگ برای خود می‌دانم و اگر موفقیت‌هایی در برگزاری انتخابات در طول این دوران کسب شد، حاصل زحمات شبکه و عوامل نظارت، تعامل و حمایت‌های مسئولان ازجمله امام‌جمعه و فرماندار بوده است.

او که برگزاری ۱۲ انتخابات سالم در حوزه ریاست جمهوری، خبرگان و مجلس را در کارنامه خود دارد، گفت: رضایتمندی مردم از انتخابات را بالاترین قدردانی از خودم میدانم.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان اسدآباد از حضور بی‌منت ناظران در طول خدمتش در همایش‌های انتخاباتی و ایام انتخابات قدردانی و از آنان طلب حلالیت کرد.

سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد هم با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر، گفت: انتخابات در این شهرستان به‌خوبی برگزار شد و این امر با همدلی و هم‌افزایی عوامل نظارت و اجرایی بود.

اوافزود: نظام اسلامی دارای دو مؤلفه جمهوریت و اسلامیت است که با برگزاری انتخابات جمهوریت آن معنا پیدا می‌کند.

اوبا قدردانی از آقای قیصری، رئیس دفتر نظارت اسدآباد از اخلاق و منش وی در ایام انتخابات ابراز خرسندی کرد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.