رئیس هیات کشتی استان همدان گفت: به‌زودی مدارس تخصصی کشتی با دعوت از بهترین مربیان این رشته ورزشی،در شهرستان‌های استان راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا یاری، رئیس هیات کشتی استان همدان با تاکید بر شناسایی و پرورش استعداد‌های نخبه کشتی در این استان گفت: پشتوانه سازی رمز موفقیت هر رشته ورزشی است و قصد داریم با برنامه ریزی منسجم و بلندمدت و راه‌اندازی مدارس تخصصی کشتی، نسبت به نخبه‌پروری در کشتی، بهترین شرایط را برای رشد این رشته ورزشی در استان فراهم کنیم.

او افزود: به زودی آیین نامه مدارس کشتی به شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود و هدف ما برگزاری دوره‌های آکادمیک همراه با دانش نوین کشتی برای نوآموزان است.

رئیس هیات کشتی همدان با تاکید بر لزوم به‌کارگیری مربیان کارآمد در عرصه کشتی استان گفت: داشتن تعداد مربیان کمتر با خروجی و با کیفیت بهتر از همراهی چندین مربی بدون داشتن نتیجه و خروجی مثبت است.

یاری خواستار انتخاب فرد اصلح به عنوان مسئول کمیته مربیان کشتی شهرستان‌ها شد و افزود: هیات کشتی شهرستان‌ها مسئول این کمیته را از بین مربیان موثر و متعهد خود انتصاب و معرفی کنند تا زیر نظر کمیته استان به کشتی خدمت‌رسانی داشته باشند.

او همچنین خواستار توجه شهرستان‌ها به بانوان شد و افزود: بانوان برای شکوفایی در ورزش کشتی نیازمند حمایت هستند و باید خواسته‌های آنان در توسعه این رشته تحقق یابد.

رئیس هیات کشتی استان همدان با قدردانی از نگاه حمایتی اعضای هیات رئیسه کشتی استان به برنامه‌های اجرایی گفت: مصوبه‌های اعضای هیات رییسه، آینده درخشان را برای کشتی این استان رقم خواهد زد.

استان همدان دارای پنج هزار کشتی گیر و مربی فعال است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.