سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کردستانی‌ها بیش از ۸ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: مردم خیر استان کردستان در سه ماهه نخست امسال هشت میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، هیوا رحیمی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اظهار داشت: از مجموع صدقات جمع آوری شده امسال چهار میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال در بخش حمایت و سلامت و رفع نیاز‌های اساسی مددجویان زیرپوشش و یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال آن در زمینه کمک به تامین مسکن نیازمندان هزینه شده است.

او با بیان اینکه ۶۸۰ میلیون ریال نیز در بخش کمک به تحصیل و امورات فرهنگی و مشاوره مددجویان هزینه شده است، افزود: ۹۰ میلیون ریال از این مبلغ در زمینه کاریابی و اشتغال و ۹۰ میلیون ریال نیز در زمینه تعامل با خیریه‌ها و کمک به نیازمندان صرف شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با اشاره به روش‌های نوین کمک به نیازمندان و مددجویان زیرپوشش این نهاد اضافه کرد: این روش‌ها با هدف تسهیل و تسریع در پرداخت کمک و کاهش هزینه‌های اضافی ایجاد شده است.

رحیمی یادآور شد: پرداخت صدقه الکترونیکی یکی از سریعترین روش‌های پرداخت صدقه است که از طریق شماره گیری کد # ۰۸۷ *۸۸۷۷* و همچنین اپلیکیشن آپ، سکه و سنا امکان پذیر است.

او با بیان اینکه صدقات مردمی می‌تواند در کنار خدمات این نهاد بخشی از نیاز‌های مددجویان را رفع کند، افزود: صدقات جمع آوری شده در هر شهرستان برای امورات نیازمندان همان مناطق صرف شده است.

در حال حاضر۷۳ هزار و ۴۹۹ خانوار در قالب ۱۵۳ هزار نفر در کردستان زیرپوشش کمیته‌امداد امام (ره) قرار دارند که ۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر از این تعداد زنان سرپرست خانوار هستند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.