معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: ۸۵۶ میلیون تومان صدقات مردمی در سه ماهه نخست امسال در استان جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، هیوا رحیمی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت:از میزان ۸۵۶ میلیون تومان صدقات مردمی در سه ماهه نخست امسال ۴۶۲ میلیون تومان در بخش حمایت و سلامت و رفع نیاز‌های اساسی مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.

رحیمی گفت: همچنین ۳۰۸ میلیون تومان از این مبلغ نیز در زمینه کمک به تامین مسکن نیازمندان صرف شده است.

او با بیان اینکه ۶۸ میلیون تومان نیز در بخش کمک به تحصیل و امورات فرهنگی و مشاوره مددجویان هزینه شده است، افزود: ۹ میلیون تومان از این مبلغ در زمینه کاریابی و اشتغال و ۹ میلیون تومان نیز در زمینه تعامل با خیریه‌ها و کمک به نیازمندان صرف شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان با بیان اینکه صدقات مردمی می‌تواند در کنار خدمات این نهاد بخشی از نیاز‌های مددجویان را رفع کند، اظهارکرد: صدقات جمع آوری شده در هر شهرستان برای امورات نیازمندان همان مناطق صرف شده است.

رحیمی گفت :پرداخت صدقه الکترونیکی یکی از سریعترین روش‌های پرداخت صدقه است که از طریق شماره گیری کد#۰۸۷ *۸۸۷۷* و همچنین از طریق اپلیکیشن آپ، سکه و سنا امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.