سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات ورزشی درهفته خبرنگار

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: مسابقات ورزشی خبرنگاران در هفته خبرنگار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید سیفی مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت:مسابقات ورزشی برای مجموعه اصحاب رسانه استان همدان در هفته خبرنگاران برگزار می‌شود.

اوبا اشاره به‌سختی حرفه خبرنگاری در جامعه امروزی افزود: خبرنگاران مسئولیت بسیار خطیری دارند که باید بسیار به آن توجه کنند چراکه با اندکی سهل‌انگاری و کم‌توجهی می‌توانند افکارعمومی یک جامعه را تحت تأثیر خود قرار دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه انسجام‌بخشی به امورات و ایجاد یک وحدت رویه در بین قشر مدیران رسانه‌ها و اصحاب رسانه موجبات توسعه همه‌جانبه استان را فراهم می‌کند تاکید کرد: همواره در شنیدن انتقاد‌ها و پیش نهاد‌های سازنده از سوی اصحاب رسانه استقبال می‌کنم.

او با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی اتاق فکری تحت عنوان کمیته فکری با مدیران مسئول رسانه‌های استان جهت همفکری و اتخاذ تصمیمات راهگشا در راستای توسعه خدمت‌رسانی به جامعه ورزشکاران و جوانان استان همدان، گفت: لازمه رشد و توسعه هرچه بیشتر در جامه امروز به‌روز بودن دانسته‌ها در حوزه‌های مختلف است.

سیفی با اشاره به در پیش بودن هفته خبرنگار و ضرورت تقدیر از مجاهدت این عزیزان که به حق در تمامی امور در کنار مسئولین هستندیادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان آمادگی برگزاری انواع مسابقات ورزشی در رشته‌های فعال را برای اصحاب رسانه زحمتکش استان همدان دارد تا بتوانیم گوشه‌ای از زحمات شان را جبران کنیم
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.