سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی نفرات برتر جشنواره ایده‌های برتر کتابداران استان یزد

در مراسمی از ایده‌های برتر گروهی و انفرادی نخستین جشنواره ایده‌های برتر کتابداران استان یزد تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رقیه دوست فاطمی ها مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در مراسم اختتامیه جشنواره ایده‌های برتر کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان، گفت: جشنواره ایده‌های برتر با هدف بهره‌مندی از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و عملیاتی همکاران به منظور جذب و انس بیشتر اعضای کتابخانه‌ها برگزار شد و در طول مهلت یک‌ ماهه جشنواره، ۳۷ ایده به صورت فردی و گروهی به دبیرخانه ارسال شد. 

او افزود: در پایان زمان شرکت در جشنواره ایده‌های برتر کتابداران استان یزد، هیأت داوران این جشنواره ۶ ایده را به عنوان ایده‌های برتر و شایسته تقدیر در بخش انفرادی و گروهی معرفی کردند.

بر این اساس، ایده مشترک هنگامه الوندی و طاهره حاجی‌حسینی، کتابداران کتابخانه مرکزی یزد به عنوان ایده برتر گروهی معرفی شد و در بخش انفرادی نیز کبری ستار، مسئول کتابخانه شهید شفیعی ابرکوه، غلامرضا ابراهیمی، مسئول کتابخانه امام علی یزد (ع) و محمد رضایی، کارشناس اداره کل کتابخانه‌های استان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

هیأت داوران این جشنواره همچنین ایده فاطمه محمودی، کتابدار کتابخانه مرکزی یزد و عظیمه اکرمی، مسئول کتابخانه نجفی ابرکوه را نیز به عنوان ایده‌های شایسته تقدیر معرفی کردند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.