سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار کریمی:

۱۴۰ واحد مسکن نیازمندان در استان مرکزی در دست ساخت

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ساخت ۱۴۰ واحد مسکونی نیازمندان در سراسر استان مرکزی کلید زده شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بازدید جهاد خانه سازی گرو‌های جهادی زرندیه در منطقه محروم بخش خرقان گفت: امسال برای ساخت ۲ هزار ۲۲ واحد مسکن محرومان تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسیده که از این تعداد ۱۴۰ واحد مسکونی کلید زده شده است.

سردار کریمی افزود: امیدواریم با تفاهم نامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و کمیته امداد امام خمینی (ره) و عزیزانی که در مرکز توافق کردند ۵۰ هزار واحد مسکونی مخصوص نیازمندان بسازند ماهم موفق شویم در این راستا رسالت خودمان را در استان مرکزی انجام دهیم.

او اضافه کرد: امروز توفیق داشتیم در منطقه خرقان شهرستان زرندیه در روستای علیشار، روستای شهید امیرحاج امینی شهید امر به معروف و نماد ایثار در کشور به عزیزانمان در گروه جهادی سپاه سر بزنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن عرض خسته نباشید و تبریک دهه امامت به این عزیزان گفته باشیم بیان کرد: این عزیزان گروه جهادی در منطقه محروم مشغول هستند و در حال تکمیل کردن یکی از خانه‌های نیازمندان هستند تا تقدیم، ولی نعمتان این انقلاب کنند.

هفته پیش ۹ گروه جهادی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه به استعداد ۱۲۰ نفر از بسیجیان خواهر و برادر به این مناطق محروم شهرستان زرندیه اعزام شدند.

این گروه‌های جهادی در روستا‌های علیشار، مسترقان و کبودکمر در حال فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی از جمله خانه سازی، جوشکاری اسکلت سازی و دیوارکشی هستند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.