سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز کرونایی

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور استان زنجان گفت: مراکز تعویض پلاک خودرو در شهرستان های قرمز کرونایی زنجان تعطیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ جوزی رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مراکز تعویض پلاک خودرو در شهرستان‌های زنجان، خدابنده، ابهر و خرمدره که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، از روز دوم مردادماه تعطیل شده است.

او با بیان اینکه مرکز تعویض پلاک خودرو در شهرستان طارم برای ارائه خدمات به شهروندان در حال فعالیت است، افزود: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در مراکز تعویض پلاک خودرو الزامی بوده و در صورت رعایت نکردن از پذیرش و ارائه خدمات به این افراد جلوگیری خواهد شد.

این مسئول از فعالیت غرفه تائید احزار سکونت در مراکز تعویض پلاک خودرو برای جلوگیری از سردرگم نشدن ثبت‌نام کنندگان خبر داد و گفت: افرادی که نوبت تعویض پلاک گرفته‌اند پس از عادی شدن شرایط موجود کرونایی می‌توانند به مراکز تعویض پلاک خودرو و شماره گذاری مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان به تمدید خودکار وکالت‌نامه‌ها اشاره کرد و افزود: خریدارانی که وکالت‌نامه آن ها در زمان تعطیلی این مراکز به خاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، دارای اعتبار بود به صورت خودکار تمدید می‌شود و افراد پس از بازگشایی مراکز تعویض پلاک خودرو نسبت به تعویض پلاک و شماره‌گذاری بدون نیاز به اخذ وکالت‌نامه جدید و یا حضور خود فروشنده اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.