سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی در ارتفاعات رکن‌آباد شیراز

بخش‌هایی از مراتع طبیعی در ارتفاعات رکن‌آباد شیراز در آتش سوخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  محمدهادی قانع، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بدنبال گزارش آتش سوزی در ارتفاعات رکن آباد  از طریق تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵  تیم عملیاتی از ایستگاه ۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

او بیان کرد: به دلیل مجاورت خار و خاشاک و درختان خشکیده و با توجه به استعداد محیطی محل حادثه ، شعله های آتش به سرعت گسترش یافت و تمام محیط را در بر گرفت که به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف بود.

قانع تصریح کرد: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه بدلیل شرایطی از جمله  ارتفاع کوه و دسترسی نداشتن به شعله ها از طریق خودروهای عملیاتی، تیم عملیاتی با تجهیزات مخصوص به صورت پیاده خود را به محل آتش سوزی رساندند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز  ادامه داد: وزش باد و استعداد محیطی محل مزید بر علت شده و هر لحظه شعله های آتش را گسترده تر و مهار آن را برای تیم عملیاتی دشوار تر می کرد.

او افزود: سرانجام آتش نشانان بعد از ۲ ساعت  شعله های آتش را مهار کردند و بعد از لکه گیری و ایمن سازی کامل محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.

قانع اضافه کرد: وسعت دقیق منابع طبیعی دچار آتش سوزی شده و عامل آن بعد از بررسی کارشناسی  از سوی متخصصان امر اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: آتش نشانی ، آتش سوزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.