سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی چهار تیم به مرحله نیمه نهایی فوتسال بانوان فارس

با پایان یافتن مرحله گروهی رقابت های فوتسال بانوان فارس که در شهرستان نی ریز در حال برگزاری است، چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پس از انجام مرحله گروهی  رقابت های فوتسال بانوان از گروه یک  تیم های ارم و کاروتک شیراز و  از گروه دوم  استقلال شیراز و ستارگان پردیس کازرون جواز صعود به مرحله نیمه نهایی کسب کردند.

در آخرین بازی‌های  مرحله گروهی فوتسال بانوان که در سالن دانشگاه آزاد شهرستان نی ریز برگزار شد، تیم ارم شیراز سه بر یک مقابل عدالت عمران ممسنی به برتری دست یافت، ماهور نی ریز،  سه بر صفر برابر کاروتک شیراز شکست خورد و تیم استقلال شیراز هم در یک بازی پُر گل با نتیجه پنج بر یک تیم بنارویه لارستان را برد.

 ستارگان پردیس کازرون با یک گل تیم  سبحان شیراز را شکست داد، ارم شیراز چهار بر سه مغلوب ماهور نی ریز شد و کار و تک شیراز هم با چهار گل پرسپولیس مرودشت را شکست داد. 

ماهور نی ریز، استقلال، سبحان، کاروتک  و ارم از شیراز، پرسپولیس مرودشت، بنارویه لارستان و ستارگان پردیس کازرون تیم های شرکت کننده در این رقابت ها هستند.

این بازی‌ها تا هفتم مردادماه در نی ریز ادامه دارد و در پایان ۲ تیم برتر جواز حضور در رقابت های زیر گروه دسته سوم کشور را کسب می کنند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.