فوتسالیست های پارس آرا شیراز ، کیمیای اسفراین را در هم کوبید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور تیم پارس آرا شیراز با نتیجه پرگل ۹بر یک مقابل میهمانش کیمیای اسفراین به برتری دست یافت.

ستاره زارع سرمربی تیم پارس آرا شیراز، گفت : با توجه به بازی دور رفت شناخت خوبی از کیمیای اسفراین داشتیم و در هفته ای که گذشت تمرکز تیم را بر اساس ضعف تیم خودمان گذاشتیم.

او، بیان کرد: ما در بازی های های که در نیم فصل نخست پشت سر گذاشتیم روی انتقال توپ و به ثمر رساندن موقعیت مشکلاتی داشتیم که این موضوع به دیر بسته شدن تیم ، نداشتن فصل آماده سازی و بازی های تدارکاتی بر می گشت اما هرچه از آغاز فصل گذشت روند تیمی و عملکرد بازیکنان بهتر شد.

 زارع، تصریح کرد : از بازیکنانم ممنونم که مقابل کیمیای اسفراین به صورت تیمی خوب کار کردند و نکاتی را که به آن ها گوشزد کردم که در زمین پیاده کردند و نتیجه آن بازی پرگلی بود که مقابل حریف داشتیم.

سرمربی تیم پارس آرا شیراز، ادامه داد: تمام هدف تیم پارس آرا گرفتن نتیجه ای بهتر از نیم فصل نخست است و سعی می کنیم روند خوبی که در دور برگشت داریم را حفظ کنیم چون همان طور که ما روی نقاط ضعف مان کار می کنیم تیم های مقابل نیز همین کار را خواهند کرد ولی سعی ما بر این است بازی به بازی بهتر شویم.

در پایان هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور تیم پارس آرا شیراز با ۹ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی گروه دوم باقیماند.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار