سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیک ۲۰۲۰؛

طباطبایی: قرار نبود کار خارق‌العاده‌ای در المپیک ۲۰۲۰ انجام دهیم/ ظرفیت بسکتبال ما همین است

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره باخت تیم ملی کشورمان مقابل آمریکا در چارچوب رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال پس از پایان بازی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل آمریکا در چارچوب رقابت های المپیک توکیو اظهار داشت: شرایط دو تیم از نظر سطح کاملا مشخص بود. ما با تیمی بازی داشتیم که از قدرت‌های دنیا است. درست است که آمریکایی‌ها در بازی نخست به فرانسه باختند، اما آن‌ها سطح خاصی از بسکتبال را بازی می‌کنند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در ادامه گفت: ما از بازیکنان تیم ملی توقع برد نداشتیم هر چند که آن‌ها می‌توانستند بهتر بازی کنند و با اختلاف کمی بازنده باشند. سطح ما همین است. هدف‌گذاری ما ورود به المپیک بود و قرار نبود کار خارق‌العاده‌ای انجام دهیم، چون این با ظرفیت‌های ما همخوانی ندارد. باید از این رقابت‌ها درس بگیریم و به توسعه بسکتبال‌ ایران کمک کنیم.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که می‌شد در بازی نخست عملکرد بهتری داشت گفت: قطعا اگر بازیکنان تیم ملی خودشان بودند و در آن بازی برنده می‌شدند شرایطی به وجود می‌آمد تا یک تیم آسیایی در مقابل تیمی از اروپا عرض اندام کرده باشد. ظرفیت ما همین است و باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم خودمان را به بسکتبال روز دنیا نزدیک کنیم.

او در پایان درباره بازی با فرانسه بیان کرد: فرانسوی ها پنج بازیکن شاغل در NBA دارند و تیم خوبی هستند. بچه‌های ما با جو المپیک آشنا می‌شوند و مجموع این اتفاق‌ها برای بسکتبال ما خوب است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.