آتشی گفت: امروز به دنبال یک بازی خوب هستیم که مخاطب از دیدنش لذت ببرد؛ امیدوارم بسکتبال ما در المپیک زنگ تفریح آمریکا نباشد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنایت الله آتشی کارشناس بسکتبال، درباره بازی امروز ایران و آمریکا در رقابت های المپیک توکیو گفت: آمریکا چند روز پیش از فرانسه شکست خورد و این زنگ خطر برای آمریکا بود. آمریکا با این شکست رکورد ۲۵ بازی بدون شکست در المپیک را از دست داد.

وی افزود: بچه های ما امروز با آمریکا بازی دارند؛ بازی سختی است. ما با چک بازی کردیم که اوایل بازی خوب نبودیم ولی رفته رفته بهتر شدیم. اگر کمتر خطا می کردیم، چه بسا پیروز از میدان بیرون می آمدیم. امیدوارم امروز زنگ تفریح برای آمریکا نباشیم. ما قبلاً با آمریکا بازی کرده و ۸۸ بر ۵۰ باخته ایم؛ اما با افتخار. ما به دنبال یک بازی خوب و در شرایط ایده آل هستیم که مخاطب از دیدنش لذت ببرد.

گفتنی است؛ تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی المپیکی خود مقابل تیم آمریکا به میدان می‌رود. این دیدار سخت از ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه صبح امروز آغاز خواهد شد و ملی‌پوشان که در طول تاریخ حضورشان در المپیک تنها یک برد در ۷۳ سال قبل کسب کرده‌اند، مقابل برترین تیم بسکتبال جهان به میدان می‌روند. ایران در بازی قبل به چک باخته و آمریکا هم مغلوب فرانسه شده است.


بیشتر بخوانید:


 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار