سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز رقابت داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد در کرمانشاه

مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه از آغاز رقابت داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سجاد دادفر مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه با اشاره به آغاز آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، گفت : از ساعت ۶:۳۰ صبح امروز (ششم مرداد) درب حوزه‌های امتحانی کارشناسی ارشد همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه باز شد.

او ساعت شروع آزمون کارشناسی ارشد را ۸:۳۰ صبح اعلام کرد و گفت : آزمون ارشد ۱۴۰۰ از امروز (چهارشنبه) تا روز جمعه به مدت سه روز تنها در نوبت صبح برگزار خواهد داشت.

مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه تعداد داوطلبین شرکت کننده از استان در این رقابت کشوری را ۱۷ هزار و ۶۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۸۸۲۱ نفر خانم و ۸۲۴۷ نفر آقا هستند.

او افزود: جمعا در سطح استان کرمانشاه هفت حوزه امتحانی اصلی شامل دانشگاه رازی، دانشگاه صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش در سطح شهر کرمانشاه و سه شهرستان اسلام آبادغرب، سرپلذهاب و کنگاور برای برگزاری این آزمون تدارک دیده شده است.

دادفر ادامه داد: باتوجه به تشدید شیوع بیماری کرونا در استان و به منظور حفظ سلامت داوطلبین و عوامل اجرایی، تمام اقدامات لازم را برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی در نظر گرفته ایم و با دانشگاه علوم پزشکی دراین رابطه هماهنگی صورت گرفته است.

 این مسئول گفت: برای داوطلبینی هم که مبتلا به بیماری کرونا شده اند تمهیدات لازم اندیشیده شده تا آن‌ها بتوانند در فضا‌هایی جدا در این آزمون شرکت کنند.

دادفر با تاکید براینکه با هرگونه تخلف حین آزمون برخورد جدی صورت می‌گیرد، افزود: از داوطلبین می‌خواهیم که از آوردن وسایل الکترونیکی همچون گوشی و هندزفری به محل آزمون خوددداری کنند و درصورتی که داوطلبی هم حین تخلف شناسایی شود به مراجع قضایی معرفی و با آن برخورد جدی صورت خواهد گرفت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.