سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خبر داد؛

ایجاد چهار هزار و ۷۱۰ اشتراک جدید گاز در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: چهار هزار و ۷۱۰ اشتراک جدید گاز امسال در این استان ایجاد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: چهار هزار و ۷۱۰ اشتراک جدید گاز امسال در این استان ایجاد شده و تعداد مشترکان به ۵۶۷ هزار واحد رسیده است.

 کرم گودرزی به رسانه‌ها اعلام کرد: از تعداد مشترکان جدید چهار هزار و ۳۹۶ مورد خانگی، ۲۷۵ مشترک تجاری و ۳۹ واحد صنعتی هستند.

او بیان کرد: همچنین ۶۵ روستا و ۱۰۰ واحد تولیدی صنعتی در این استان تا پایان شهریور ماه امسال گازرسانی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: هم اکنون از مجموع ۲۵ شهر استان ۲۴ شهر از امکان گاز بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گازرسانی در این استان ۹۹.۹ درصد می‌باشد.

گودرزی با بیان اینکه اکنون ۹۷ درصد مردم لرستان از خدمت گاز برخوردار هستند افزود: همچنین یکهزار و ۹۰۶ روستای این استان گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به ۲۵۰ روستای دیگر نیز درحال انجام است.

او با اشاره به اینکه یکهزار و ۵۳۲ روستای لرستان طی فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم گازرسانی شده است ادامه داد: هر ۴۶ ساعت یک روستا در این استان گازرسانی شده است که با این اقدامات، لرستان جزو استان‌های سبز محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان اضافه کرد: بیش از ۲ هزار واحد صنعتی و تولیدی لرستان نیز از نعمت گاز برخوردار هستند که یکهزار و ۷۴۶ واحد آن در دولت یازدهم و دوازدهم گازرسانی شده است.

 

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شرکت گاز ، گازرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.