سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار مرغ خوزستان به با وجدان ها و بی وجدان ها تقسیم شد

فروشندگانی که با وجدان هستند مرغ را به قیمت ۳۷ تا ۳۸ هزار تومان و فروشندگانی که وجدان کمتری دارند مرغ را به قیمت ۳۹ هزار تومان در بازار می‌فروشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیداصغر حسینی‌بهارانچی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز  با اشاره به توزیع ۵۰ تن مرغ منجمد به قیمت ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان در ۲۵ نقطه از این شهر گفت: هر کیلوگرم مرغ بین ۳۶ تا ۳۷ هزار تومان به دست فروشندگان می‌رسد که این افزایش قیمت به دلیل کمبود جوجه یک‌روزه و کاهش میزان تولید مرغ در بازار است.

او با بیان اینکه با توجه به شرایط به وجود آمده در بازار مرغ، به آینده این بازار خوشبین نیستم و تقریبا وضعیت آینده بازار مرغ نامعلوم است، افزود:  با توجه به وضعیت موجود در بازار مرغ، بعید است که قیمت مرغ در آینده کاهش یابد.

حسینی‌بهارانچی تصریح کرد: فروشندگانی که با وجدان هستند مرغ را به قیمت ۳۷ تا ۳۸ هزار تومان و فروشندگانی که وجدان کمتری دارند مرغ را به قیمت ۳۹ هزار تومان و یا بیشتر در بازار می‌فروشند و اگر مرغ منجمد به طور مداوم در بازار توزیع شود می‌تواند روی قیمت مرغ کشتار روز تاثیرگذار باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز در خصوص قیمت مرغ منجمد در بازار اظهار داشت: هر کیلوگرم مرغ منجمد دولتی در بازار، ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان است و قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد آزاد به طور متوسط بیش از ۳۲ هزار تومان است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مرغ منجمد ، قیمت مرغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.