سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم لیگ برتری فوتسال در آستانه واگذاری

مسئولان تیم فوتسال اهورای بهبهان به دلیل مشکلات مالی قصد دارند، امتیاز تیمشان را به یکی از باشگاه‌های معروف واگذار کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال اهورای بهبهان یکی از با سابقه‌ترین و ریشه دار‌ترین باشگاه‌های حال حاضر فوتسال کشورمان به حساب می‌آید؛ اما این تیم این روز‌ها چندان حال و روز خوشی ندارد و به خاطر برخی مشکلات مالی و مدیریتی هنوز وضعیتش برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر مشخص نیست. به طوری که مسئولان تیم فوتسال اهورای بهبهان به فکر واگذاری این باشگاه افتاده و می‌خواهند امتیاز تیمشان را واگذار کنند.

شنیده می‌شود، باشگاه سپاهان اصفهان در صدد است تا هر طور شده امتیاز تیم اهورای بهبهان را خریداری کند تا بتواند فصل بعد هم در لیگ برتر فوتسال تیمداری کند. همچنین قرار است اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان امروز تشکیل جلسه داده و نظر نهایی خود را راجع به حضور این تیم در لیگ برتر فوتسال اعلام کنند.


بیشتر بخوانید


آن طور که گفته می‌شود حضور سپاهان در لیگ برتر فوتسال قطعی است و حتی مسئولان این باشگاه کادر فنی تیمشان را برای فصل بعد انتخاب کردند. قرار است علیرضا افضل (مدیرفنی سابق تیم فوتسال مس سونگون) به عنوان مدیر فنی در تیم فوتسال سپاهان فعالیت کند. احمد باغبانباشی (سرمربی سابق تیم فوتسال مس سونگون) هم به عنوان سرمربی بر روی نیمکت سپاهان خواهد نشست. همچنین مهرداد جابری (سرمربی سابق تیم فوتسال کوثر اصفهان) هم به عنوان دستیار در کنار باغبانباشی حضور خواهد داشت.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه با حضور ۱۴ تیم به صورت رفت و برگشت در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.