مسئولان تیم فوتسال ایران جهان مشهد در حال خرید امتیاز باشگاه شهید منصوری قرچک هستند تا بتوانند امسال در لیگ برتر شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال شهید منصوری قرچک که فصل گذشته با خرید امتیاز تیم ستارگان ورامین وارد مسابقات لیگ برتر شد، برای حضور در رقابت‌های فصل بعد این روز‌ها اصلا شرایط مساعدی ندارد. به همین دلیل زمزمه‌هایی مبنی بر فروش امتیاز این باشگاه به گوش می‌رسد. آن طور که گفته می‌شود مسئولان تیم فوتسال شهید منصوری قرچک مذاکراتی با تیم ایران جهان مشهد انجام دادند تا در صورت توافق امتیاز این تیم را به مشهد واگذار کنند.

تیم فوتسال ایران جهان مشهد سابقه حضور در لیگ دسته اول را دارد و مسئولان این باشگاه این روز‌ها با چند حامی مالی به توافق نهایی دست پیدا کرده‌اند تا بتوانند امتیاز تیم فوتسال شهید منصوری را از قرچک به مشهد بیاورند.


بیشتر بخوانید


حتی شنیده می‌شود کار‌های نهایی این واگذاری انجام شده است و جمعی از بازیکنان لیگ برتری برای حضور در مسابقات فصل بعد در حال تمرین با این تیم هستند تا با قطعی شدن این انتقال مشکلی بابت شرکت در بازی‌های لیگ برتر نداشته باشند.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه شروع می‌شود. در این دوره ۱۴ تیم حضور دارند و در مدت ۲۶ هفته و به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار