سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محور شهرکرد به شلمزار به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان تأمین اعتبار شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تامین اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از محور ارتباطی شهرکرد به شلمزار، اقدامات لازم صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در خصوص موارد مطرح شده در سفر معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرکرد گفت: با توجه به تغییر احجام راه ارتباطی فرخشهر، شلمزار، ناغان، کارون ۴ دستورات و هماهنگی‌های لازم برای صدور مجوز ماده ۲۳ قانون الحاق (۲) برای طرح فوق انجام پذیرفت.

او افزود: در راستای تامین ۲۰۰ میلیارد تومان منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از محور ارتباطی قطعه شهرکرد به شلمزار با استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، اقدامات لازم با هماهنگی شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های کشور و مدیر عامل بانک رفاه کارگران صورت پذیرفت.


بیشتر بخوانید


شهریارپور اضافه کرد: باتوجه به اهمیت و ضرورت تسریع در اجرای طرح آبرسانی محور بن به بروجن و بر اساس دستور آقای دکتر نوبخت، تامین اعتبار مربوط به دیون طرح به میزان ۱۸۵ میلیارد تومان به امور تلفیق وهماهنگی بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور ارایه و مقرر شد اقدامات لازم درخصوص ابلاغ آن صورت پذیرد.

او ادامه داد: مکاتبات لازم از طریق نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز برای فعال سازی سد گهرو، محوردشتک به فارسان و محور گهروبه شلمزار با سازمان برنامه و بودجه کشور انجام می‌شود.

شهریارپور گفت: ضمن این که اولویت و ضرورت‌های انتقال آب سدبیدکان به اراضی زیر دست مطرح و مقرر شد از محل منابع اشتغالزایی مربوط به اعتبارات محرومیت زدایی اعتبارات مورد نیاز در این خصوص پیشنهاد و پیگیری شود.

او در پایان اشاره کرد: در خصوص درخواست‌های تامین اعتبار دانشکده‌های دانشگاه شهرکرد و سایر موارد، دستورات لازم صادر و پیگیری‌های مورد نیاز انجام گردید.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.