سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان ارسال مقاله در سمپوزیوم ملی یکصد سال گردشگری ایران منتشر شد

علاقه‌مندان برای ارسال مقاله در سمپوزیوم ملی یکصد سال گردشگری ایران فرصت دارند تا ۲۰ شهریور فرصت دارند.

به گزارش  حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، فراخوان ارسال مقاله در سمپوزیوم ملی یکصد سال گردشگری ایران منتشر شد. با توجه به اینکه این سمپوزیوم در قالب کارگروه‌های تخصصی با سخنرانی کارشناسان درباره سیر تاریخی سفر، گردشگری، مهمان‌نوازی و حمل و نقل در قرن ۱۴ دنبال شد، محور‌های آن در قالب بررسی سیر تاریخی تحولات و توسعه ملی یکصد سال گذشته در رابطه با سفر و حمل و نقل، اقامت و مهمان نوازی، پذیرایی غذا و نوشیدنی، جابجایی مقاصد گردشگری، خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

تمام علاقمندان از جمله دانشجویان، استادان، پژوهشگران و فعالان عرصه گردشگری می‌توانند آخرین یافته‌های علمی، پژوهشی کاربردی و مروری خود را در قالب مقاله و منطبق با محور‌ها و دستورالعمل‌های ارائه مقاله و بر اساس شرایط ارسال آن به دبیرخانه این سمپوزیوم ارسال کنند.

در این سمپوزیوم مقاله به دو زبان فارسی و انگلیسی مورد پذیرش قرار می‌گیرد و چکیده و متن مقاله یکجا دریافت می‌شود؛ همچنین تنها مقالات با کیفیت علمی بالا پس از داوری جهت ارائه انتخاب می‌شود. حداکثر تعداد صفحات مقاله کامل در کل هجده صفحه است؛ همچنین فرد فرستنده مقاله به عنوان مسئول مکاتبات مقاله است و ارسال مقاله از طریق ایمیل و ثبت در سایت امکان پذیر است.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این فراخوان فرصت دارند از بیستم تیر لغایت بیستم شهریور سال جاری آثار خود را ارسال کنند؛ همچنین آثار ارسالی به دبیرخانه در تاریخ ۳۰ شهریور داوری می‌شود. تاریخ برگزاری این سمپوزیوم بیست و هفتم و بیست و هشتم مهر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.