سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش مراکز تزریق واکسن کرونا در چهارباغ

رئیس شبکه بهداشت شهرستان چهارباغ گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و سرعت در تزریق واکسیناسیون، مراکز تزریق واکسن کرونا در شهرستان چهارباغ افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی میزبان، رئیس شبکه بهداشت شهرستان چهارباغ با اشاره به این که با توجه به پیگیری‌های انجام شده و سرعت در تزریق واکسیناسیون، مراکز تزریق واکسن کرونا در شهرستان چهارباغ افزایش یافت، گفت: مراکز تزریق واکسن در این شهرستان از پنج مرکز به هشت مرکز رسید.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان چهارباغ افزود: مراکز جدید واکسیناسیون شهرستان چهارباغ مربوط در شهرک علوی، روستای قوهه و روستای عرب آباد خسروی فعال شدند.

علی میزبان با بیان این که تاکنون ۶ هزار و ۴۹۵ دز واکسن در این شهرستان تزریق شده است، گفت: خوشبختانه هیچ گونه مشکلی تاکنون برای تزریق واکسن نداشتیم و تزریق واکسن همه روزه برای گروه‌های سنی اعلام شده و افراد دارای بیماری‌های خاص انجام می‌شود.

او افزود: مرکز تجمیع واکسیناسیون در شهرستان چهارباغ با حمایت فرمانداری این شهرستان و همکاری شهرداری، اداره ورزش و جوانان و اداره صمت قرار است تا پایان هفته راه اندازی شود.

انتهای پیام / ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.