معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: روند بستری و فوتی بیماران کرونایی در استان البرز رو به افزایش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: روند بستری و فوتی بیماران کرونایی در استان البرز رو به افزایش است و از اول تیرماه تعداد بستری‌ها از ۵۰۴ نفر به ۱۰۸۱ نفر رسیده است؛ و فوتی‌ها هم در همین ایام از ۶ نفر از اول تیرماه به ۲۳ نفر تا به امروز افزایش یافته و تقریباً حدود ۵ برابر شده است.

او افزود: از طرفی دیگر ظرفیت تخت‌های بیمارستانی رو به پر شدن است و متاسفانه ممکن است انجام روند تا چند روز آینده ادامه داشته باشد.

فردی گفت: در نتیجه تعداد مرگ و میر رو به افزایش است و همراهی و هماهنگی رعایت نمودن شیوه نامه‌های بهداشتی و خود داری از تردد‌های غیرضرور و رعایت نمودن فاصله‌های اجتماعی و غیر .. همواره مورد تاکید می‌باشد.

او افزود: در هر صورت ۵ شهرستان استان در وضعیت قرمز و دو شهرستان وضعیت نارنجی می‌باشند بنابراین با توجه به رنگ بندی‌ها اعلام شده محدودیت‌ها در مورد ادارات و سازمان‌های دولتی، صنوف و تردد‌های غیرضرور کاملا باید رعایت گردد.

فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: زنگ خطر در استان به صدا درآمده است در مجموع تعداد مراکز تجمعی واکسیناسیون ۱۹ مرکز می‌باشد و تا کنون ۳۸۵۹۴۶ دز تزریق شده است و روزانه بیش از ۱۳۰۰۰ به طور متوسط تزریق می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.