سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهداء اولین سری تجهیزات درمانی به بیمارستان رحیمیان الوند

همزمان با دهه ولایت اولین سری تجهیزات درمانی به بیمارستان رحیمیان شهر الوند از محل موقوفه مرحوم حاج محمدحسین خزانه (ره) شهرستان البرز اهداء شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: همزمان با دهه ولایت موقوفه مرحوم خزانه (ره) اولین سری اقلام پزشکی مورد نیاز بیمارستان رحیمیان شهر الوند را با هماهنگی ریاست بیمارستان تهیه و تحویل بیمارستان داد که بتواند در مسیر درمان و کمک به حوزه درمان شهر الوند در کنار خدماتی که به صورت مستقیم در مرکز همودیالیز وقفی مرحوم خزانه (ره) شهر الوند ارائه می‌دهد.

علی حاج محمدی‌ها وکیل متولی موقوفات مرحوم حاج محمد حسین خزانه (ره) شهرستان البرز هم در این جلسه گفت: همزمان با آغاز دهه ولایت با حضور در بیمارستان رحیمیان اولین سری اقلام خریداری شده به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد ریال شامل ۲۷ قلم کالا که با هماهنگی بیمارستان انجام شده بود تهیه و اهدا شد.

دکتر بهرامی معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: کمک‌های مجموعه وقف به صورت عام و موقوفه مرحوم حاج محمدحسین خزانه (ره) به صورت خاص در شهرستان البرز خیلی کمک حال مجموعه درمان بوده و به وضعیت سلامت شهرستان کمک‌های شایانی کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

او افزود: بخشی از مراجعات وجود دارد که متاسفانه هیچگونه منابعی برای درمان وجود ندارد و استفاده از ظرفیت وقف می‌تواند کمک حال ما در این حال باشد.

این جلسه‌ در راستای استفاده از ظرفیت موقوفات با توجه به نیات واقفین خیراندیش در راستای حل مشکلات جامعه با حضور حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، دکتر خوانساری ریاست بیمارستان دولتی رحیمیان شهر الوند، حجت الاسلام میثم عباسپور ریاست اوقاف و امورخیریه شهرستان البرز، علی حاج محمدی وکیل متولی موقوفات مرحوم حاج محمدحسین خزانه (ره) برگزار شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.