سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی: من با وجود حال بدم، در نشست خبری حاضر شدم / پرسپولیس مستحق برد بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: من به شدت دل پیچه دارم، اما با هزار بدبختی به نشست خبری آمده ام تا پاسخگوی سوالات باشم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره باخت تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: قبل از این که بخواهم صحبت‌هایم را آغاز کنم، انتقادی به سازمان لیگ دارم و اگر هم دبیرکل این نامه را زده است به او هم انتقاد دارم. هیچ لزومی ندارد که سرمربی تیم در نشست خبری حضور داشته باشد. اگر مسئولان از قول خویش این بخشنامه را صادر می‌کنند، باید وضعیت روحی و جسمی مربیان هم در نظر بگیرند. اکنون من مشکل و به شدت دل پیچه دارم و حالم بد است. چه کسی باید جوابگو باشد؟ حداقل این است که چند پوشک بیاورند که اگر کسی وضعیتی مثل من داشت بتواند در نشست خبری حاضر شود.

او ادامه داد:  این یک رویه غلط است.  هر کسی که این بخشنامه را صادر کرده کار اشتباهی انجام داده است. اگر کسی به نشست خبری می‌آید به عنوان نماینده فنی می‌آید. باید از او سوال کنید و او هم جواب بدهد. با وجود این که دل‌پیچه داشتم، با هزار بدبختی به نشست خبری آمدم و این کار معنی ندارد. اگر به نشست نیاییم هم جریمه می شویم و محروممان می‌کنند. هزار کار برای محکوم و محروم کردن داریم. به هر حال نمی‌شود خودمان ۹۰ دقیقه در سایه بنشینیم و ندانیم که چه به حال و روز مربیان آمده است. من به خاطر  بخشنامه فدراسیون  فوتبال و سازمان لیگ به نشست نیامده ام؛ تنها برای اصحاب رسانه آمده‌ام و حالم بسیار بد است. دل‌پیچه شدید دارم و علتش را هم کمیته پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی از همه بهتر می‌داند.  

پرسپولیس مستحق برد بود 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: فوتبال خوبی  بود و هر ۲ تیم خوب بازی کردند. بعد از گل اول بنا را روی آن گذاشتیم که کار را تمام کنیم. بعد از گل حدود ۱۵ دقیقه سوار بر بازی بودیم، اما هرچه زدیم به دفاع حریف خورد. بعد از گل عقب نرفتیم، اما بد آوردیم. آن‌ها شانس آوردند و گلی زدند که به پای دفاع ما خورد و بعد از گل مساوی هم عالی بازی کردند و مستحق پیروزی بودند. عباس‌زاده را به دلیل مصدومیت نداشتیم و نتوانستیم روند نیمه اول را در نیمه دوم ادامه دهیم.

او درباره احتمال ادامه همکاری‌اش با تراکتور، بیان کرد: من اول فصل مشکلات خانوادگی داشتم و اگر مشکلات ادامه داشته باشند، به طور حتم  برایم در اولویت خواهند بود.

کریمی درباره این که چند بازیکن در جریان بازی حرصش را در آوردند، گفت: در نیمه اول، نیمه دوم، وسط بازی، پایان بازی، هم آن طرف و هم این طرف بازیکنان حرص ما را درآوردند. تمرین آن‌ها با مسابقه اصلاً قابل مقایسه نیست. بازیکنان در تمرینات به راحتی بازیکن مقابل را رد می‌کنند، اما در مسابقه این گونه نیست. اگر در جریان بازی این اتفاق رخ ندهد، نمی‌توان تاکتیک پیاده کرد. شاگردانم امروز از این موضوع عاجز بودند، اما در دوندگی و چرخاندن توپ خوب کار کردند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پایان خاطرنشان کرد: اگر حالت روحی همیشگی را ندارم از همه عذرخواهی می‌کنم، چون درگیری داخلی دارم!


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
بعد از گل مساوی هم عالی بازی کردند و مستحق پیروزی بودند.
دمت گرم تو کیسه کشا هم میشه دنبال ادمای گشت که هوچی گر نیستن :)))