سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ربیعی: تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم مقابل پدیده توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از پیروزی مقابل پدیده اظهار کرد: به دلیل بازی بسیار خوب تیم پدیده به دوست خوبم مهدی رحمتی، سرمربی پدیده و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم. دیروز نیز نوید یک بازی خوب از ۲ تیم را به دلیل نداشتن استرس سقوط به دسته پایین تر داده بودم و هر ۲ تیم نیز  بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. تیم ما اشتباهاتی در جریان بازی داشت، اما ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه پدیده ایجاد و سعی کردیم موقعیت گلی به حریف ندهیم و به دلیل تلاش وافر بازیکنانم و انجام دادن وظایفشان در بازی به آن‌ها خداقوت می‌گویم. برای ما این بازی تمام شده است و باید خودمان را  برای آخرین بازی در لیگ برتر فوتبال آماده کنیم.

او ادامه داد: برگزاری بازی‌های لیگ برتر بسیار طولانی شده و تیم‌ها را تا حدودی مستهلک کرده است، اما تیم ما در این هفته‌ها نتایج خوبی کسب کرد و حتی هفته پیش نیز باید مقابل صنعت نفت آبادان پیروز می‌شدیم، بر اثر یک غفلت گل خوردیم و بازی با تساوی تمام شد. اگر در آن بازی پیروز می‌شدیم ما ۲ رتبه بالاتر از جایگاه فعلی در جدول لیگ برتر بودیم و به نظرم این اتفاقات برای تیمی که برای نخستین بار به لیگ برتر صعود کرده، طبیعی است.

او در خصوص داوری بازی گفت: داور قضاوت خوبی در این بازی داشت و پیش از بازی مقابل پدیده هم گفتم که ۲۹ بازی در لیگ برتر است که  داوران برای ما پنالتی نگرفته اند ، اما داور در این بازی به صحنه‌ها بسیار نزدیک بود و در مجموع قضاوت خوبی داشت.

ربیعی در خصوص بازی کردن مجید نصیری در این دیدار بیان کرد: من بسیار خوشحالم که به یک جوان ۱۹ ساله در ۲ بازی اخیر تیم فرصت بازی کردن را دادم و او نیز توانست در این بازی گل بزند. معتقدم نصیری از بازیکنان  آیند‌ه دار مس رفسنجان و در برنامه هایم است که به بازیکنان جوان تیم فرصت بیشتری برای بازی کردن بدهم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.