سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۲۵۴ درصدی سود خالص در سیمان بهبهان

شرکت سیمان بهبهان طی ۲ سال اخیر در شاخص سود خالص رشد ۲۵۴ درصدی را داشته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جعفر مطیعی مدیرعامل شرکت سیمان بهبهان گفت: با حمایت‌های هلدینگ فارس و خوزستان، سیمان تامین و در نهایت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در دو سال اخیر توانسته ایم بخش قابل توجهی از مشکلات نهادینه شده شرکت سیمان بهبهان را حل کنیم.

او افزود: کارخانه‌های سیمانی در این دوره توانستند رکورد‌های ماندگاری بر جاگذارند. برخی از دستاورد‌های ۲ سال اخیر سیمان بهبهان شامل افزایش ۷ درصدی تولید نسبت به متوسط ۳ سال گذشته، افزایش ۳۸۰ درصدی وجه نقد حاصل از فعالیت‌های عملیاتی شرکت و افزایش حاشیه سود ناخالص از ۴۶ درصد به ۴۸ درصد و حاشیه سود عملیاتی از ۲۸ درصد به ۳۷ درصد و حاشیه سود خالص از ۴۱ درصد به ۴۵ درصد می‌شود.

مطیعی با اشاره به توجه شرکت سیمان بهبهان به مقوله محیط زیست اظهار داشت: راه اندازی پروژه بگ هوس و اخذ تندیس طلایی محیط زیست از جمله اقدامات این شرکت در بخش محیط زیست است.

مدیر عامل سیمان بهبهان تصریح کرد: کسب عنوان واحد نمونه صنعتی استان در سال ۹۹، کسب عنوان کارآفرین سلامت محور استان، شفافیت در فرآیند‌های مالی، بازرگانی و فروش شرکت، شناسایی و ورود به بازار‌های جدید صادراتی، وصول مطالبات معوق، توجه به نیروی انسانی از طریق اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کلیه پرسنل شرکت و گسترش بیمه تکمیلی، اصلاح فرآیند‌های واحد حقوقی از جمله اقدامات شرکت سیمان در دوسال اخیر است که با حمایت‌های شستا و سیتا صورت گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به این که بهبود بازده دارایی‌ها از ۳۷ درصد به ۵۲ درصد و بازده حقوق صاحبان سهام از ۶۰ درصد به ۸۱ درصد رسیده است، افزود: در دوره ساله اخیر همچنین افزایش ۲۰ درصدی کل فروش مقداری و ۸۱ درصدی فروش مقداری صادراتی در سال ۹۹، کاهش ۱۸ درصدی مانده مطالبات جاری شرکت نسبت به ابتدای دوره و کاهش دوره وصول مطالبات از ۱۰۳ روز به ۴۹ روز در سال ۹۹ و حذف فروش اعتباری از مرداد ماه سال ۹۹ محقق شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.