سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

طرح اضطراری آبرسانی به همدان تا پایان شهریور تکمیل می شود

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تکمیل طرح اضطراری آبرسانی به همدان تا پایان شهریور امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای حفاظت از منابع آب استان همدان با بیان اینکه تأمین کسری آب آشامیدنی شهر همدان از طریق آب‌های زیرزمینی، سطحی و انتقال آب انجام خواهد شد، گفت: برنامه ریزی و تعریف طرح‌های تأمین آب شهر همدان از طریق رودخانه‌های داخل شهر به شکل بسته کامل در میان مدت انجام خواهد شد.

او افزود: بنده پیگیر تخصیص اعتبارات تنش آبی شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب از خزانه کشور خواهم بود، ضمن اینکه باید بازنگری مطالعات فاز یک و آغاز مرحله دو آبرسانی به همدان از سد قوچم پیگیری شود تا به سر انجام برسد.

معاون امور عمرانی استاندار همدان هم گفت: حدود ۲۵ جلسه مختلف در استان همدان پیرامون مدیریت منابع آبی در شرایط بحران در دوسال اخیر تشکیل شده است.

فرهاد فرزانه افزود: همچنین جلسه‌ای در فرمانداری با حضور مسئولین و معتمدین محلی دره مرادبیک برای هماهنگی استفاده از آب رودخانه در فصول غیر زراعی تشکیل شده است.

او با تاکید بر لزوم جداسازی آب آشامیدنی از آبیاری فضای سبز توسط شهرداری، گفت: برگزاری جلسات شورای حفاظت از منابع استان برای پیشبرد برنامه‌های مدیریت منابع آبی بویژه آشامیدنی شهر همدان و استان باید به صورت مستمر برگزار شود.

این مسئول تصریح کرد: اطلاع رسانی وضعیت کم آبی و خشکسالی بی سابقه به مردم جهت همکاری در رعایت الگوی مصرف بسیار ضروری است.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.