سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهپیمایی مردم ایذه در جهت محکومیت اغتشاشات اخیر

مردم انقلابی ایذه امروز برای محکومیت اغتشاشات ایجاد شده به میدان آمدند تا بار دیگر به دشمنان اسلام بفهمانند که نیازی به حضور آن‌ها در کشور ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خوزستان روز‌های ناآرامی را پشت سر گذاشت و مردم برخی از شهر‌های آن در اعتراض به بی آبی به پا خاستند. خواسته آن‌ها به حق و به جا بود تا جایی که رهبر انقلاب نیز گفتند مسئله بی آبی در خوزستان درد آور است و  نمی‌توان از مردم گلایه‌ای داشت چرا که حق با آنهاست.

تنش آبی به حدی بود که مسئولان کشوری را یکی پس از دیگری به خوزستان کشاند و باعث شد که بی تدبیری‌ها بار دیگر آشکار شوند. اما رسانه‌های بیگانه نیز مثل همیشه آستین‌ها را برای ایجاد اغتشاش و نا آرام جلوه دادن خوزستان قهرمان  بالا زدند و سعی در ایجاد آشوب  داشتند. اما مردم غیور و همیشه انقلابی  خوزستان بار دیگر صف خود را از دشمنان بی مایه جدا کردند. آن‌ها نشان دادند که همیشه و در همه حال دشمن دون را خوار و ذلیل می‌کنند و اجازه دخالت و سوء استفاده  بیگانگان  در امور کشورشان را به هیچ عنوان بر نمی‌تابند.

خواسته خوزستانی‌ها تنها آب نبود، در واقع بی آبی داغی بود که آن‌ها به واسطه آن برای دادخواهی  فریاد کشیدند. خوزستانی‌ها فریاد بی تدبیری و بی کفایتی مسئولانی را  سر دادند که باعث و بانی وضع موجود هستند چرا که همیشه دست روی دست می‌گذارند تا کار از کار بگذرد  پس از آن دنبال راه چاره می‌گردند. مسئولان عزیز به فکر حل مشکلات خوزستان برای همیشه باشید.

اما امروز در ایذه مردم انقلابی وارد صحنه شده تا بار دیگر وحدت خود را به نمایش بگذارند و بگویند وحدتشان خدشه دار نمی شود. آن‌ها به میدان آمدند تا مهر محکومیت را بار دیگر بر دهان دشمنان این مرز و بوم بکوبند.

حجت الاسلام سید میثم موسوی امام جمعه ایذه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طی چند روز گذشته مردم برای اعتراض به مشکلات آبی و معیشتی به خیابان‌ها آمدند و عده‌ای سوء استفاده کرده و دست به تخریب اموال عمومی زدند.

او افزود: امروز مردم، نیروهای مذهبی و بازاریان ایذه برای حمایت از امنیت کشور و برای تحکیم اتحاد و ایجاد آرامش به صورت خودجوش در میدان امام خمینی (ره)  شهر جمع شدند و دست رد به سینه دشمنان زدند.  

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: این راهپیمایی در جهت دغدغه عموم مردم و برای اعتراض به بی تدبیری شکل گرفته که مردم شهرستان خواستار بازگشت امنیت و آرامش به شهر هستند.

امام جمعه ایذه با بیان اینکه این راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ صبح شروع شده و به دلیل شرایط کرونایی ربع ساعت به طول انجامید، تصریح کرد: به مدت ۲ شب متوالی نیز در میدان امام خمینی (ره) نماز جماعت و سخنرانی ایراد می‌شد و ان شاء الله از امشب آرامش به این شهرستان باز می‌گردد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
اینترنت خرمشهر آبادان شیش روزه قطعه با وجود آرامش کامل
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
احسنت