سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع اقلام غذایی در بین آسیب دیدگان از سیل بافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از توزیع بسته‌های غذایی در بین خانواده‌های آسیب دیده از سیل در روستاهای تابع دهستان کیسکان بافت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بعد از اتمام عملیات امدادرسانی و جستجوی مفقودین سیل در شهرستان بافت، امروز دوم مردادماه مرحله کمک رسانی به خانواده‌های آسیب دیده در روستا‌های مغوییه سفلی، مغوییه علیا و میان ده با همراهی خیرین آغاز شد.

او افزود: ۵۰ بسته غذایی یک ماهه و ۲۵۰ بسته تغذیه کودکان در روستا‌های مغوییه سفلی، مغوییه علیا، میان ده و چهار تلخ به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیون تومان توزیع شده است.

او با اشاره به بهره وری بیش از یک هزار نفر از بسته‌های توزیع شده بیان کرد: این مواد خوراکی با همکاری و مشارکت گروه جهادی شهید زمانی نیا تهیه و توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به خرید و توزیع پنج کالای ضروری لوازم خانگی برای ۶ بانوی سرپرست خانوار که بیشترین آسیب را از سیل دیدند، افزود: هزینه‌های دارویی، درمانی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مردم آسیب دیده از سیل نیز از محل بودجه مددکاری جمعیت هلال احمر استان کرمان پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.