سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه کتابخوانی "من غدیری‌ام" در فارس برگزار می‌شود

مسئول فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت آستان مقدس سید علاءالدین حسین علیه السلام شیراز از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه امامت و ولایت در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سلیمان مهدوی، مسئول فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت حرم مطهر سید علاءالدین حسین (ع) با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی با محوریت حرم مطهر امامزاده جلیل القدر سید علاءالدین حسین علیه السلام شیراز گفت: تبلیغ عید بزرگ غدیرخم برای شیعیان یک ضرورت است و به منظور تبیین مبانی و معرفی هر چه بیشتر فرهنگ غدیر مسابقه بزرگ کتابخوانی از متن کتاب "غدیری ام" در سراسر استان ولایت‌مدار فارس برگزار می‌شود.

او افزود: کتاب منتخب این مسابقه فرهنگی در یکصد و سی صفحه و در سه فصل تنظیم شده است که در فصل نخست به اهمیت و جایگاه عید غدیر خم در نزد شیعیان پرداخته شده است و در خاتمه این بخش نظر چهار تن از آیات و مراجع عظام تقلید در خصوص کاروان‌های غدیر آمده است.

مهدوی ادامه داد: در بخش دوم از این مجموعه به ادله بحث غدیر بر اساس روایات بسیاری از معصومین علیه السلام اشاره شده است و در فصل پایانی از کتاب در خصوص توسل و زیارت بارگاه ملکوتی امیرالمومنین علیه السلام بحث شده است.

مسئول فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت آستان مقدس سید علاالدین حسین علیه السلام شیراز با بیان اینکه جهت شرکت در این مسابقه بزرگ می‌توان از فایل الکترونیکی کتاب نیز استفاده کرد؛ گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه کتابخوانی می‌توانند تا پایان دهه ولایت و روز عید غدیرخم با مراجعه به لینک https://eitaa.com/joinchat/۴۲۱۳۳۱۰۲۲C۳e۶ce۰۱b۵۲ در پیام رسان ایتا نسبت به دریافت فایل الکترونیکی و مطالعه کتاب اقدام کنند.

مهدوی افزود: شرکت کنندگان پس از مطالعه کتاب از طریق لینک https://setadamrfarsazmoon.digisurvey.net/۸vz۲d می‌بایست به سوالات مطرح شده پاسخ دهند و به قید قرعه به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان برگزیده این مسابقه کتابخوانی هدایای نفیس اهداء می‌شود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.