سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا؛ آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد از فردا سوم مرداد ماه در سایت سازمان سنجش در دسترس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، پرویز ملک زاده  نماینده تام اختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس ارشد از سوم مرداد در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org خبر داد.

او گفت: این آزمون با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و در نوبت صبح روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه، ششم، هفتم و هشتم مرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

ملک زاده با بیان اینکه تعداد داوطلبان آزمون امسال نسبت به پارسال یک هزار و ۳۵۸ نفر کاهش داشته افزود: در مجموع دو هزار و ۹۴۹ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان با یکدیگر رقایت می‌کنند.

به گفته او باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات در پردیس شماره یک دانشگاه واقع و روز‌های دوشنبه و سه شنبه چهارم و پنجم مرداد صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۸:۰۰ فعال است.

نماینده تام اختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری تاکید کرد: داوطلبان از آوردن هرگونه وسائل اضافی به جلسه آزمون از قبیل تلفن همراه، کیف دستی، ساک دستی و هرگونه لوازم ارتباطی، الکترونیکی و محاسباتی خودداری و فقط کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار و تعدادی مداد سیاه نرم، پاک کن و مداد تراش به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.