نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۰ با رقابت چهار هزار و ۴۴۷ داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، پرویز ملک زاده نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۰ در نوبت صبح روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم تیر در نوبت صبح و در دانشکده‌های مهندسی برق و کامپیوتر، ریاضی، مهندسی عمران، علوم انسانی و پردیس علوم پایه برگزار می‌شود.

او  افزود: داوطلبان گروه آزمایشی هنر صبح روز چهارشنبه ۹ تیر، گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنج شنبه ۱۰ تیر، گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۱۱ تیر و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه ۱۲ تیر در بزرگترین ماراتن علمی کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.

ملک زاده اضافه کرد: کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۶ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات در پردیس شماره یک دانشگاه واقع و از روز سه شنبه ۸ تیر صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ فعال است.

ملک زاده از داوطلبان خواست حتما در روز آزمون ماسک داشته باشند و جز کارت ورود به جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار و چند مداد، پاک‌کن و مداد تراش هیچ وسیله اضافه دیگری (مانند موبایل، کیف و جزوه) با خود به همراه نیاورند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار