سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد ۸۱ میلیون و ۸۵۸ هزار خودرو در آذربایجان‌شرقی

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: ۸۱ میلیون و ۸۵۸ هزار تردد خودرو طی سه ماهه نخست امسال در راه‌های مختلف استان آذربایجان شرقی ثبت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بلوکی مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: طی سه ماهه نخست امسال ۸۱ میلیون و ۸۵۸ هزار تردد از ۸۴ دستگاه ترددشمار آنلاین در راه‌های مختلف استان آذربایجان شرقی ثبت شد که تعداد آن‌ها در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش یافت.

او ادامه داد: از کل تردد ثبت شده ۱۴ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۶ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک است و مسیر‌های رفت و برگشت تبریز - ایلخچی با بیش از ۱۱ میلیون و ۴۱۸ هزار مورد بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داد.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: مسیر‌های تبریز - صوفیان با بیش از هفت میلیون و ۷۷ هزار، ایلخچی- آذرشهر با بیش از چهار میلیون و ۴۰۶ هزار و مسیر بناب – مراغه با یک میلیون و ۹۰۲ هزار تردد، پرترددترین محور‌های استان بود.

بلوکی با بیان اینکه مسیر‌های ملکان - بناب، خواجه تبریز و میاندوآب - ملکان از دیگر مسیر‌های پرتردد این بازه زمانی بود ادامه داد: طی سه ماهه نخست امسال دستگاه ترددشمار در مسیر تبریز - سهند به صورت رفت و برگشت نصب و راه‌اندازی شد و با نصب آن تعداد دستگاه‌های ترددشمار آنلاین در سطح استان به ۸۴ دستگاه رسید.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.