سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرزام: می‌خواهیم قابلیت قایقرانی ایران را در المپیک ۲۰۲۰ نشان دهیم

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ درباره آخرین وضعیت نازنین ملایی توضیحاتی را بیان کرد.

افشین فرزام سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی فردای نازنین ملایی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات المپیک اظهار داشت: ما در مرحله یک چهارم نهایی بازی سنگینی خواهیم داشت. در گروهی که ملایی در آن قرار دارد حریفان بسیار سرسختی حضور دارند. هدف گذاری ما قبل از شرکت در المپیک رسیدن به فینال بود و اگر فردا به این مرحله صعود کنیم حدود ۸ پله می‌توانیم رنگینگ خودمان را در المپیک ارتقاء دهیم.

می‌خواهیم قابلیت قایقرانی ایران را در المپیک ۲۰۲۰ نشان دهیم

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ افزود: فردا ۳ قایق اول برای فینال A  و B رقابت می‌کنند و ۳ قایق دوم هم برای رسیدن به فینال C و D با یکدیگر مسابقه می‌دهند.امیدوارم که فردا رقابت خوبی را شاهد باشیم و بتوانیم قابلیت‌های خودمان را نشان دهیم.

دست ملایی هنوز اسپاسم دارد

فرزام درباره آسیب دیدگی نازنین ملایی و اینکه آیا برای بازی فردا مشکلی ندارد بیان داشت: متاسفانه دست نازنین ملایی هنوز اسپاسم دارد. او امروز به اتاق پزشک مراجعه کرد. قطعا مصدومیت در بازی فردا همراه او خواهد بود. به هر حال ما اگر فردا بتوانیم به فینال C و D راه پیدا کنیم به آن هدفی که از قبل داشتیم دست پیدا می‌کنیم. اگر هم به فینال A و B راه پیدا کنیم که فوق العاده است و در تاریخ قایقرانی ایران ثبت خواهد شد.


بیشتر بخوانید


گرمی هوا مشکلاتی را برای تیم‌ها به وجود آورده است

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ درباره وضعیت روحی ملایی قبل از بازی فردا گفت: خوشبختانه ملایی از نظر روحی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و کاملا برای بازی فردا آماده است. تنها چیزی که ما را کمی اذیت می‌کند شرایط پیست است که به خاطر گرمی هوا کار همه تیم‌ها را سخت کرده است. امیدوارم فردا آن چیزی که به خیر و صلاح است برای قایقرانی ایران رخ دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.