سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام رضایی:

غدیر را به سطح شهر و مراکز فرهنگی باید برد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری اهمیت غدیر، گفت: اگر می‌خواهیم واقعا به بحث غدیر و تشیع بپردازیم و کار قابل قبولی انجام دهیم باید غدیر را به مراکز فرهنگی و در واقع به سطح جامعه برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین رضایی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت با اشاره به اهمیت موضوع غدیر و جایگاه امام علی (ع)، مقطعی کار کردن و محدود کردن اقدامات فرهنگی در موضوع غدیر را آسیبی در برگزاری این مناسبت دانست و تأکید کرد: در مبحث غدیر و اهمیت جایگاه ولایت باید اقدامات مستمر در طول سال با برگزاری برنامه‌های با کیفیت و خروجی تأثیر گذار صورت پذیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری اهمیت غدیر، گفت: اگر می‌خواهیم واقعاً به بحث غدیر و تشیع بپردازیم و کار قابل قبولی انجام دهیم باید غدیر را به مراکز فرهنگی نظیر آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها و حتی اماکن مختلف عمومی مثل بازار‌ها و در واقع به سطح جامعه برد.

او با اشاره به لزوم حمایت از اقدامات فرهنگی و پراکنده، متمرکز کردن مراسم این ایام را با در نظر گرفتن هدف نهضت غدیر خواستار شد و افزود: برگزاری برنامه‌ها نیاز به حمایت دارد و باید برنامه‌هایی نظیر شادپیمایی روز غدیر را با متمرکز کردن، به یک حرکت خیابانی عظیم و واحد تبدیل کرد تا شکوه و جلال غدیر و عشق و علاقه مردم به مولا و مقتدای شیعیان جهان حضرت امام علی (ع) آن طور که باید و شاید نمود پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی گفت: باید از نظر فضاسازی محیطی در شهر‌ها و خیابان‌ها تبلیغات غدیر را به صورت گسترده داشته باشیم تا زمینه شور و نشاط اجتماعی در این عید بیش از پیش نمایان شود و در عید پیش رو و دهه امامت و ولایت سیمای شهر تداعی کننده عید، جشن و شادی پیدا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در پایان با اشاره به تلاش‌های ستاد غدیر استان در راستای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسمات این عید بزرگ از اقدامات این ستاد قدردانی و بر حمایت از اقدامات موثر توسط دستگاه‌های فرهنگی برای بزرگداشت بهتر اعیاد اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.