سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

آغاز عملیات اجرایی هتل سه ستاره گیلارلو/ هتل تا دو سال آینده به بهره برداری می‌رسد

استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی هتل سه ستاره گیلارلو با مشارکت سازمان همیاری در شهرستان گرمی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در آیین کلنگ زنی این هتل گفت: این هتل با مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

او بیان کرد: این هتل به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی و نزدیکی جمهوری آذربایجان موجب رونق و شکوفایی گردشگری در شهرستان گرمی می‌شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: دریاچه گیلارلو به دلیل قرار گرفتن در ورودی شهرستان گرمی از پتانسیل بالایی برای گردشگری برخوردار است که باید سرمایه گذاران توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

بهنام جو به اجرای زیرساخت‌ها در دور دریاچه اشاره کرد و گفت: راه و شهرسازی و اداره برق از محل اعتبارات گردشگری نسبت به اجرای زیرسازی راه و برق این دریاچه اقدام کرده اند.

هتل سه ستاره گیلارلو تا دو سال آینده به بهره برداری می‌رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه هتل سه ستاره گیلارلو تا دو سال آینده تکمیل و به بهره برداری می‌رسد افزود: زمین این هتل تامین شده که با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان با سرمایه گذاری سازمان همیاری اجرا می‌شود.

فرزاد قلندری با بیان اینکه زیرساخت‌های مجموعه گردشگری گیلارلو نیز تا پایان شهریورماه تکمیل می‌شود اظهار کرد: زیرسازی رینگ گیلارلو تمام شده و آماده آسفالت است که تا شهریورماه انجام می‌شود که اعتبار اجرای این زیرساخت‌ها از محل استان و شهرستان تامین می‌شود.

او افزود: به اجرای روشنایی محوطه این مجموعه گردشگری اشاره کرد و از انجام آن با همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.