رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: مردم در تعطیلات خرداد ماه به جای مسافرت در خانه بمانند و با ویروس کرونا مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و خلخال در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های پارس‌آباد، گرمی، بیله‌سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

او بیان کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بستری، ۲ نفر فوتی، ۳۴ نفر بهبودیافته، ۳۹ بستری آی‌سی‌یو و ۲۰۵ نفر بستری همزمان در بیمارستان‌های استان اردبیل به ثبت رسیده است که در مقایسه با ماه‌های اخیر با وضعیت بهتری روبه‌رو هستیم، اما همچنان بیشترین میزان بستری‌ها و فوتی‌ها مربوط به شهرستان اردبیل است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل ادامه داد: انتظار مسئولان و کادر درمان از مردم این است که دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت همه‌جانبه رعایت شود و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای ریشه‌کن سازی کرونا دست یابیم.

حبیب‌زاده تصریح کرد: استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمعات و دورهمی‌ها همچنان حرف اول را می‌زند و نیاز است در این راستا مردم همکاری و مشارکت همگانی داشته باشند.

او اظهار کرد: با توجه به قرارگیری در آستانه تعطیلات خرداد ماه انتظار می‌رود مردم به جای مسافرت‌ها و گردش‌ها در خانه بمانند و برای مقابله با ویروس کرونا همکاری‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.