سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خریداران تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ از فروش مجدد آن منع شدند

تویوتا با محدود کردن تعداد خودروهای فروخته شده در تلاش است تا دسترسی افرادی که واقعاً به خودرو احتیاج دارند را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، Toyota Land Cruiser به دلیل کاهش فروش در حال بازنشستگی از بازار ایالات متحده است.

طبق گزارش مجله محلی Creative۳۱۱، مالکان باید توافق کنند که  این مدل خودرو را مجدداً خریداری نکنند،  بر اساس این گزارش  ۱۲ ماه پس از تحویل لندکروز، در صورت بروز چنین اتفاقی، مشتریان اجازه خرید تویوتای دیگری را ندارند.گفتنی است، مشخص نیست که این ممنوعیت چه مدت به طول می‌انجامد، اما به نظر می‌رسد عواقب جدی در این مورد وجود داشته باشد.

چرا تویوتا خرید و فروش خودروهای لندکروزر را محدود کرده است؟

بدیهی است که شرکت تویوتا می‌خواهد  با محدود کردن تعداد خودروهای فروخته شده به مشتریان،  تا جایی که ممکن است SUV را برای افرادی که واقعاً به خودرو نیازمند هستند، در دسترس قرار دهد. این شرکت ژاپنی تا آنجا پیش می‌رود که خطر نقض قانون ارز وجود دارد و بسته به مقصد صادرات، ممکن است منجر به مشکلات عمده‌ای شود که امنیت جهانی را تهدید می‌کند. بر اساس گزارش Creative۳۱۱ اقدام جدید شرکت تویوتا ممکن است برای فروشنده‌ای که در اصل وسیله نقلیه را فروخته نیز مشکلاتی داشته باشد. 


براساس گزارش‌ها تویوتا نگران است که لندکروزر جدید می‌تواند توسط گروه‌های تروریستی مورد استفاده قرار گیرد، که در مورد نسخه‌های قدیمی SUV و همچنین وانت هایلوکس وجود داشته است؛ بنابراین، افرادی که برای LC۳۰۰ ثبت نام می‌کنند باید تأیید کنند که وسیله نقلیه برای "صادرات" یا "اهداف فروش مجدد" خریداری نشده است.

گرچه متأسفانه لندکروزر کاملاً نوسازی شده با نشان تویوتا به ایالات متحده نخواهد آمد، اما همچنان باید با استفاده از تاکسیدو به عنوان لکسوس LX بعدی، خود را به آمریکای شمالی برساند.


بیشتربخوانید:


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
داداش مگه با قرعه کشی فروختن...حتما سندشم رهنه؟؟؟بیخیال ابروریزی ایرانخودرو و سایپارو نمیتونین با این حرفا پاک کنین
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
اگر به قیمت واقعی در ایران توزیع شود بیشتر مردم ایران صاحب یکدستگاه میشوند