سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرج مطرح کرد؛

وحدت، کلمه رمز حل مشکلات

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: وحدت بین آحاد مردم راه‌حل برون رفت از مشکلات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های این هفته خود، گفت: دشمن در تلاش است با ایجاد تفرقه افکنی بین مردم بر امت اسلامی مسلط شود که برای رفع این خطر، باید وحدت بین مردم مستحکم تر از گذشته باشد.

او افزود: یکی از عوامل مهم وحدت، غدیر است و مفاد خطبه غدیر برای ایجاد وحدت امت اسلامی بسیار راهگشا است.

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: جایگاه نماز جمعه و خطبه های آن موجب بصیرت، دشمن شناسی، پیروی از ولایت فقیه و ایجاد وحدت و همدلی بین امت حزب الله شده است.

او افزود: همچنین نماز جمعه تاکنون توانسته در حل مشکلات و معضلات مختلف تاثیرگذار باشد و آثار و برکات آن همیشه در طول تاریخ انقلاب اسلامی مشهود بوده است.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از خطبه ها گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم تا در روزهای پایانی دولت فعلی، افرادی که در حق مردم کوتاهی و خیانت کرده اند را مورد سوال قرار دهند تا در تاریخ ثبت شود.

او همچنین با ابراز امیدواری نسبت به تشکیل کابینه جوان و انقلابی در دولت جدید، افزود: دشمن در این روزهای حساس به دنبال فتنه آفرینی جدید است که لازم است ملت شریف ایران هوشیار باشند تا فریب ترفندهای رسانه ای دشمن را نخورند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: امروز نوک پیکان دشمن به سمت خوزستان نشانه رفته است و از مطالبات به حق مردم می خواهند سوء استفاده کنند.

او افزود: مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس با نقش آفرینی خود در دفاع از آب و خاک این کشور نشان دادند که مدافع ایران اسلامی هستند و هیچ گاه اجازه نخواهند داد تا دشمنان از مطالبات آن ها بهره برداری سیاسی کنند و با دفاع از سنگر انقلاب اسلامی دشمنان را مایوس خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در البرز بر مدیریت آب در استان البرز تاکید کرد و گفت: اگر در مصرف آب و برق صرفه جویی نشود ممکن است در سال‌های آینده مردم البرز هم به مشکل خوزستان دچار شوند بنابراین هم مردم و هم مسئولان در مدیریت آب و برق باید دقت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ د .خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.