سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد کرونایی‌های المپیک توکیو ۳ رقمی شد

با ابتلای سه نفر دیگر به ویروس کرونا، مجموع مبتلایان به کرونا در المپیک توکیو به بیش از ۱۰۰ نفر رسید.

به خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته برگزاری بازی‌های المپیک۲۰۲۰ توکیو، امروز (جمعه) اعلام کرد که نتایج آزمایش کرونای ۱۹ نفر دیگر از افراد مرتبط با این بازی‌ها مثبت شده است که ۳ نفر از آن‌ها در دهکده المپیک اقامت دارند.

از زمان ارائه گزارش‌های مربوط به ابتلای افراد مرتبط با المپیک به ویروس کرونا از اول ماه جولای، این بالاترین میزان در ۲۴ ساعت است.به این ترتیب مجموع مبتلایان به کرونا در المپیک توکیو به ۱۰۶ مورد رسید.

از ۱۹ مورد جدید سه نفر را ورزشکاران تشکیل می‌دهند( دو نفر از تیم جمهوری چک و یکی دیگر از تیم هلند). از ۱۶ نفر باقیمانده نیز سه نفر پیمانکار و سه نفر از اعضای رسانه‌ها هستند.

کمیته المپیک چک روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که جدیدترین ورزشکاران کرونایی این کشور مارکتا اسلوکووا بازیکن والیبال ساحلی زنان و میشال شلگل دوچرخه سوار جاده هستند. طبق گفته کمیته المپیک هلند ورزشکار کرونایی این کشور، رشمی اوگینک تکواندوکار زن این تیم است.

ورزشکارانی که با افراد مبتلا به کرونا در تماس نزدیک بوده باشند، به شرطی می‌توانند در مسابقات شرکت کنند که نتیجه تست آن‌ها در فاصله ۶ ساعت مانده به شروع مسابقه منفی باشد.

تقریباً تمام مسابقات المپیک توکیو ، از جمله مراسم افتتاحیه در استادیوم ملی، برای مقابله با شیوع ویروس، بدون تماشاگر برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.