سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سی ان ان: شمار تلفات کرونا در هند ۱۰ برابر آمار رسمی است

یافته‌های محققان درباره همه گیری کووید ۱۹ در هند نشان می‌دهد شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری بسیار بیشتر از آمار‌های رسمی اعلام شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، تحقیقات جدید انجام شده در هند درباره میزان ابتلای مردم به بیماری کووید ۱۹ شاهد نتایج بسیار قابل توجه است.

براساس این تحقیقات، ۶۷.۶ درصد از شرکت کنندگان در این پیمایش سراسری در هند، پادتن بیماری کووید ۱۹ را در بدن خود داشتند. این بدان معناست که ۸۷۰ میلیون نفر در هند پادتن بیماری کووید ۱۹ را دارند.

این بررسی سراسری در ماه‌های ژوئن و ژوئیه انجام شد. موسسه پژوهش‌های پزشکی در هند این تحقیقات را انجام داده است. تحقیقات این موسسه دولتی نشان می‌دهد ویروس کرونا تا چه اندازه در هند پخش شده است و با آمار دولتی درباره میزان شیوع کووید ۱۹ در هند بسیار فاصله دارد.

برآورد‌ها نشان می‌دهد شمار جان باختگان واقعی کووید ۱۹ در هند، پنج میلیون نفر بیشتر از آمار اعلام شده دولتی باشد. این آمار ده برابر امار اعلام شده رسمی در هند است. انتشار نتایج تحقیقات اخیر در هند بسیاری را بهت زده کرده است. اینکه در بدن دو سوم هندی‌ها پادتن کووید ۱۹ وجود دارد، نشان می‌دهد در دوران اوج همه گیری کووید ۱۹ در دو ماه گذشته بسیاری از هندی‌ها به این بیماری مبتلا شدند.

تاکنون بیش از ۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تن در هند به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، متاسفانه ۴۱۹ هزار شهروند هندی جان خود را به دلیل ابتلا به این ویروس از دست داده اند. مقامات هندی می‌کوشند با شدت بخشیدن به واکسیناسیون عمومی، از شمار تلفات کرونا در این کشور بکاهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.